Business Systém Planning (BSP) 4., Etapy plánování IS – BSP 3. část
7. Projednávání analýzy s vedoucími pracovníky podniku
– v tomto okamžiku je nutné výsledky analýzy projednat se všemi vedoucími jednotlivých oddělení
– výsledky analýzy a jednání musí být odsouhlaseny vedením podniku
8. Zpracování výsledků analýzy
– nejdůležitější kategorie problémů:
– správnost stanovení cílů (pro podnik i IS)
– organizace podniku (zda odráží řídící filosofii, zda je rozložena správně pravomoc, odpovědnost)
– plánování v podniku (pomocí nichž sledujeme efektivitu)
– dosavadní podpora výpočetní technikou
9. Stanovení priorit v informační architektuře
– v tomto kroku se stanoví pořadí v němž budou prováděny jednotlivé kroky budování IS
– hodnotíme a volíme dle následujících hledisek:
– potencionální přínosy (přímé, nepřímé, zvýšení konkurenceschopnosti)
– vyvolané změny v podniku pro nasazení nové IT (zda rozsah změn a dotčených osob a útvarů v podniku bude adekvátně odražen v konečném efektu)
– pravděpodobnost úspěchu (hodnotit klima v podniku – tj. náklonnost ke změnám)
– naléhavost aplikace
10. Návrh řízení informačních zdrojů
– v této části studie musí být uvedeno, zda dosavadní systém řízení zpracování dat včetně pracovních nákladů, kapacitního omezení, hardware, software a také včetně organizačního uspořádání odpovídají požadavkům, jenž vyplynou z nového systému